Enquesta Natació Intensiu CNS

on Divendres, 06 abril 2018. Posted in Actualitat, Extraescolars

Enquesta Natació Intensiu CNS
des de l'AMPA volem fer un sondeig sobre la possibilitat d'organitzar un curset diari de natació durant les tardes dels dies de jornada intensiva a l'escola.

Us agrairíem que el contestéssiu abans del 20 d'abril.
El formulari és només una enquesta per avaluar el possible nombre d'alumnes i edats.
No és una pre-inscripció ni es farà una llista d'alumnes amb preferència.

Lloc: CLUB NATACIÓ SABADELL, Centre Montcada
Quan: Durant la jornada intensiva de Juny (del 5 al 22 de juny, ambdós inclosos)
Horari: Cada dia, de 15:20h a 17:30h

Es farà monitoratge des de l'escola, per acompanyar els alumnes fins al club.
Els qui no es queden a dinar, podrien portar els alumnes al l'escola a les 15:20h.
A les 17:30 les famílies recolliran els/les nens/es al CNS.

Preu aproximat: 115 €/total
Caldria un mínim de 25 i un màxim de 50 alumnes

Moltes gràcies per participar.

(ENQUESTA TANCADA)