Inici extraescolars 2020-2021

on Divendres, 02 Octubre 2020. Posted in Actualitat, Esports, Extraescolars

Inici extraescolars 2020-2021

Us recordem que el dia 5 d'octubre comencem les activitats extraescolars, en un curs que està sent excepcional.
Si us plau, mireu els protocols de cada activitat que a dia d'avui estan actualitzats, i recordeu de portar el full de responsabilitat signat, el dia que comenci l'activitat.

• Natació al Malibu:
    • Només 1 adult per alumne.
    • El familiar o tutor/ora no es podrà quedar dins de les instal·lacions, per tant aquest any NO podreu anar al finestral.
    • Per ampliar informació aquí podeu trobar el protocol complet.
  • Natació al Club Natació Sabadell:
    • Els/les monitors/ores no podran entrar a l'escola, per tant hi haurà un espai habilitat per fer la cua.
    • Els/les monitors/ores aniran a recollir els alumnes a la porta de sortida en l'horari corresponent, excepte els infants de 5è i 6è que sortiran per la porta de Secretaria i  aniran sols al punt de reunió (veure foto link).
    • En aquest punt de reunió, es trobaren tots/es junts/es (per ordre de classes) i aniran cap al CLUB.
    • Per motius sanitaris NO es podrà berenar de camí, es farà després de l'activitat. Recollida de 18 a 18:15h.
    • Per ampliar informació aquí podeu trobar el protocol complet.
  • Activitats del Club Gimnàstic Castellarnau:
    • Recordeu que per aquelles activitats que es realitzin a l'escola caldrà que l'infant porti signat, el dia d'inici, la declaració responsable (darrera pàgina del protocol).
    • Per ampliar informació aquí podeu trobar el protocol complet.

Horari d'atenció al públic (amb cita prèvia):

En període de vacances escolars (amb cita prèvia):

• Whatsapp al 611 68 38 03 (Coordinadora)

Sempre que calgui comunicar un canvi, alta o anul·lació, aquest haurà de ser abans de les 10:00h.

Hi haurà una atenció telefònica al 611 68 38 03 només de 10:00 a 10:30h.