Nou curset de Natació durant els dies de Jornada Intensiva

on Divendres, 04 Maig 2018. Posted in Actualitat, Extraescolars

Nou curset de Natació durant els dies de Jornada Intensiva

com recordareu, us vàrem demanar la vostra participació en un sondeig per tal d'avaluar la possibilitat de fer un curset diari de natació durant les tardes dels dies de jornada intensiva.

Finalment, amb els resultats del sondeig i després de concretar la proposta amb el Club de Natació Sabadell, us informem que l'activitat es realitzarà per primera vegada aquest curs. Moltes gràcies a tots/es els/les que vareu contestar el sondeig; ens ha anat molt bé per poder tirar endavant el projecte.
Tenint en compte els vostres comentaris hem modificat alguns dels aspectes que passem a detallar-vos:

Qui: Activitat adreçada a infants de P3 a 6è (tots els alumnes de l'escola)
Quan: Del 5 al 21 de juny del 2018 (ambdós inclosos)
De dilluns a divendres de 15:30 a 17:30h

Preu: Total de l’activitat 115€ per alumne (2n germà/na 105€ i a partir de 3r germà/na 95€)
La data de cobrament serà de l’1 al 4 de juny.

Trasllat al CNS: Hi haurà 3 possibilitats de trasllat:

• Alumnes que dinen a l'escola i aniran al club amb el servei de monitoratge
  • Alumnes que dinen a casa i a les 15:30 aniran a l’escola perquè puguin anar al club amb el servei de monitoratge
  • Alumnes que aniran directament des de casa al club. Si trieu aquesta opció, us haureu d’esperar a la porta del carrer C/Alguesuari Pascual (Gran Via) a que arribi el grup des del Joanot amb el monitoratge per entrar junts a la piscina

Recollida al CNS: es farà al finalitzar l'activitat a la porta del club que dona al C/ Alguersuari Pascual (Gran Via)

Inscripcions: Ompliu la fitxa d’inscripcions abans del 24 de maig i porteu-la al despatx de l’AMPA o deixeu-la a la bústia de l’AMPA.
Hi han places limitades, per tant, si hi hagués més demanda que oferta el dia 25 de maig faríem un sorteig. Un cop sapiguem que teniu plaça, us ho comunicarem per e-mail.

No es farà reunió informativa. Si teniu qualsevol dubte: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.