Sabadell Corre pels Nens 2019

on Dimecres, 13 Març 2019. Posted in Actualitat, Festes

Sabadell Corre pels Nens 2019

Un any més a Sabadell es celebra la cursa solidària "SABADELL CORRE PELS NENS", organitzada pel 05 de Maig i com cada any us fem arribar la informació per tal que pugueu participar i/o col·laborar.
A sota trobareu un missatge dels organitzadors amb el detall de la cursa.

Recordeu que si no podeu assistir-hi també podeu col·laborar amb el que es coneix com a FILA ZERO (fer una aportació voluntària).

Benvolguts i benvolgudes:
Agraïts a tota la gent solidària que va participar l’any passat. Ens sentim molt orgullosos del què es va aconseguir i l’èxit assolit ens ha motivat a tornar a engegar un nou projecte de la que serà ja la IV cursa solidària “Sabadell corre pels nens”.

Toni Valverde, organitzador de la cursa solidària “SABADELL CORRE PELS NENS” i l’Associació “BÁILALE A LA VIDA”, volem demanar un cop més la vostra col·laboració.
Un any més tornarem a unir cursa i festa solidària i l’esdeveniment serà el diumenge 5 de maig de 2019. Els beneficis aniran destinats a la campanya «Donem aire, donem vida, als pacients amb Fibrosi Quística».

La Fibrosis quística és una malaltia considerada rara i molt greu, és genètica i es manifesta com una infecció que afecta principalment els pulmons, el fetge, l’intestí i el pàncrees: el cos produeix un moc espès i enganxós que s’acumula a les vies respiratòries i al pàncrees, obstruint els bronquis i provocant múltiples afectacions per a la funció digestiva. Normalment es dóna en infants i joves, actualment no té cura.

Com les edicions passades volem que sigui una cursa per a tothom. Podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, en cotxet, caminant, amb amics o família. Paral·lelament, fins a les 14 h, hi haurà tallers de treballs manuals, màgia, conta-contes, pallassos, maquillatge i racons a tot el parc del Taulí, on petits i grans podran jugar i passar-s’ho molt bé.

Els drets d’inscripció són de 10€ pels majors de 16 anys i pels menors, fins a 15 anys, 5€.
També hi ha la possibilitat d’inscriure’s a la fila 0 i col·laborar amb el projecte amb la quantitat que cadascú desitgi.

La inscripció es podrà formalitzar a través d’internet a l’adreça www.sabadellcorrepelsnens.cat i presencialment a diferents establiments de Sabadell:

• INTERSPORTS MOLINS, C/ Rambla, 111
  • Unió Excursionista Sabadell, C/Salut 14
  • Club Malibú Esportiu, C/Bosch i Cardellach, 47
  • Can LLOBETERES, Ctra. Barcelona 583
  • SPORT RONDA SABADELL, Ronda Collsalarca, 109
  • Llibreria Yoli, C/. Pizarro, 6

El termini màxim d’inscripció serà:

• ON LINE fins a les 23:59 del dia 1 de MAIG
  • INSCRIPCIÓ PRESENCIAL fins el DIMARTS 30 D’ABRIL.

Els dorsals, la samarreta i alguns obsequis es podran recollir al Parc del Taulí :

• el divendres 3 de maig de 12 a 20 h
  • el dissabte 4 de maig de 11 a 20 h
  • el diumenge 5 de maig de 8 a 9:30 h (dia de la cursa, la sortida serà a les 10).

Convideu a tothom i engresqueu a tots aquells que no van poder venir l’any passat!!!

Us esperem amb il·lusió.
Moltíssimes gràcies.