Info inici extraescolars de Natació

on Dijous, 28 Setembre 2017. Posted in Actualitat, Esports, Extraescolars

Info inici extraescolars de Natació

us volem  fer arribar la següent informació abans de l'inici de les extraescolars de Natació al Malibú i al CNS.

Club Natació Sabadell:
El proper dilluns 2/10 i dijous 5/10 comencen l'extraescolar de natació al Club.
Us passem aquest enllaç del detall de l'activitat.
Com a novetat, millor que els vostres fills no portin berenar, millor un suc que es prendran pel camí (en cap cas un làctic) i que berenin al sortir.

Important: Necessitem una pare/mare voluntari pels dilluns i una altre per dijous, per ajudar als més petits a canviar-se i després a vestir-los.
Contesteu a aquest correu si teniu disponibilitat.

Recordatori: Heu de recollir els vostres fills a les 18:15 per la porta de la Gran Via.
No podeu entrar al Club, ni als vestuaris, ni a la piscina si no és una causa major.
Us agrairíem als que sou socis del Club que no assistiu a les sessions per no intercedir en el bon funcionament de la classe.

Malibú:
El proper dimarts 3/10 i dimecres 4/10 comencen l'extraescolar de natació al Malibú.
Us passem aquest enllaç del detall de l'activitat.
Us recordem que els dimarts el curs comença a les 16:45 i que, a diferència del que us havíem dit inicialment, el dimecres començaran com els anys anteriors a les 17h.

Recordatori: Els nens/nenes van acompanyats d'un adult per poder-se canviar i després vestir.
No es pot menjar dins les instal·lacions i no es poden dutxar un cop finalitza la classe.
No cal que us quedeu tots els pares/mares durant el transcurs del curset, si n'hi han un parell ja n'hi hauria prou.