Sabadell Corre pels Nens 2018

on Dijous, 22 Març 2018. Posted in Actualitat, Festes

Sabadell Corre pels Nens 2018

Aquest any col·laborarem de nou amb la cursa solidària SABADELL CORRE PELS NENS, organitzada pel 27 de Maig.
A sota trobareu un missatge dels organitzadors amb el detall de la cursa.

Per tal de poder fer les inscripcions, us recomanem que ho feu via on-line, on podreu fer el pagament de la inscripció amb tarja.

Si preferiu fer-ho de forma presencial, fent en pagament de les inscripcions en metàl·lic, ho podeu fer tant al despatx de l'AMPA del Joanot com a qualsevol de les entitats col·laboradors que trobareu a sota.
Per fer-ho al despatx de l'AMPA, recordeu que l'horari d'atenció a les famílies és dimarts i dijous de 9 a 12:00h i de 16:30 a 19:00h.
La data límit per fer la inscripció a través de l'AMPA serà el divendres 11 de Maig.

Si no podeu assistir-hi també podeu col·laborar amb el que es coneix com a FILA ZERO (fer una aportació voluntària).

AMPA Joanot Alisanda

Benvolguts i benvolgudes:

L’any passat, la II edició de la cursa solidària “Sabadell corre pels Nens” va ser tot un èxit: 4.214 participants i 22.380 € recaptats, que van ser destinats al projecte de malalties minoritàries “Dónal’s veu”, del Parc Taulí. Ho vam fer entre tots!

Enguany, anem per la III edició de la cursa. Serà el 27 de maig del 2018 i els beneficis aniran destinats al projecte que vol transformar i convertir la planta de Pediatria del Parc Taulí en una “ONADA DE PETITS SOMRIURES”, per tal d’humanitzar els ingressos dels infants malalts, integrar els valors del joc i allunyar la sensació de soledat que acostuma a aparèixer dins d’un hospital. www.unaonadadepetitssomriures.cat

Ens hem proposat doblar la xifra d’inscrits! És una cursa oberta a tothom, amb un recorregut de 4’2 km pels carrers més importants de la ciutat. Podrà fer-se corrent, en cadira de rodes, en cotxet, caminant, amb amics o família...

Paral·lelament, al llarg del matí, fins a les 14 h, hi haurà una gran festa de música i ball, tallers de manualitats, màgia, contacontes, pallassos, maquillatge i racons a tot el parc del Taulí, on petits i grans podran jugar i passar-s’ho molt bé.

Com ens podem inscriure?

• Online: www.sabadellcorrepelsnens.cat
  • A l’AMPA o a la vostra entitat, si fa inscripcions.
  • Presencials:
    • Club Natació Sabadell
    • Club Malibú Esportiu.
    • Joventut atlètica Sabadell.
    • Intersport Molins.
    • l'Unió Excursionista de Sabadell.
    • Llobateras. Carretera de Barcelona, 583
    • Sushiroll. Creu Alta
    • Rundi . Av. Barberà

Esperem la vostra col·laboració. Els nostres nens i nenes malalts ens necessiten!

Moltíssimes gràcies:
Toni Valverde