Suspensió d'algunes extraescolars per prevenció Covid-19

on Dimecres, 11 Març 2020. Posted in Actualitat, Extraescolars

Suspensió d'algunes extraescolars per prevenció Covid-19

🔴🔴

Degut a la situació actual d'alerta sanitària us comuniquem que, de moment, l’Ampa del Joanot Alisanda mantindrà totes les activitats extraescolars que gestiona, a excepció de les següents que quedaran suspeses  a partit d’avui dimecres dia 11 de març:
  • Karate al Club Malibú Esportiu: Dimarts
  • Natació al Club natació Sabadell: Dilluns i dijous
  • Natació al Club Malibú Esportiu: Dimarts i dimecres
Seguint les indicacions del Departament d’Educació, als alumnes externs de l'Escola que facin activitats al nostra centre se'ls demanarà que no vinguin per prevenció.

Tanmateix, us adjuntem l'enllaç amb el comunicat enviat pel Departament d’Educació de la Generalitat als centres educatius amb les mesures de prevenció en relació al coronavirus: